2010. március 30., kedd

EZT MUSZÁL YIDE IS LEÍRNOM!!!!!!!


!!!!TEGNAP LÁTTAM ÉLŐBE ROBERT PATTINSONT BUDAPESTEN A SZABADÁSG TÉREN AMIKOR FORGATOTT!!!!!!!!!

Beszámolóm:
"Olyan 11 után értünk oda a szüleimmel. Aztán megláttam,hogy egy kisebb lányfalka van az egyik helyen így gondoltam,hogy ott fognak forgatni. Odamentem majd a szüleim elmentek.
Jöttek a Fókusztól és pár embert meginterjúvoltak(köztük engem isXD) és a végén be kellett mondani,hogy „Pettinszon”XD,majd átmentünk a túloldalra ahol forgattak és láttuk,hogy fekete Merci. szerencsém volt mert én max 10-15 perce álltam még csak ott:DD nem fordult hátra se semmi egyenesen csak előrefelé ment be a bérházba.Anyáék visszajöttek és mondták,hogy ez a Merci amelyik elment pont előttök állt és nézték át,hogy nincs e benne bomba.Volt ott egy pasi a Borstól aki Robnak(szerintem)angolul beszólt valamit,nem tudok angolul szóval lehet,hogy csak szólt neki,hogy nézzen oda.
Később jött ki a dublőre és sokan azt hitték,hogy ő Rob és tisztára örültek de amikor látták,hogy csak a dublőre lelombozódtak. Kijött a lakókocsiba és vittek neki banánt meg narancsot egy nagy tálcán,de millió volt rajta.A lakókocsiba volt kb olyan 30-40 percet, addig sminkelték ha minden igaz. Egy pasi pár méterre tőlünk állt Rob cilinderévelJVisszament a bérházba forgatni és a banánt meg a narancsot kihozták.Alig evett belőle valamit.
Nem sokkal később visszament lakókocsiba és asszem ennyit láttam. 4x láttam:))) de ez is annyira király volt:DDD
Dél körül még csak olyan 30 rajongó volt de azután a 2 óra alatt amennyit ott voltam már kb 2x annyian lettek. De még ott voltam nem visítozott senki és elég közel engedtek hozzá minket(pár méter) csak kevés volt az a szakasz amíg bement:SS Ja és amúgy voltak külföldi paparazzik is ha jól vettem ki a pasi szavaiból ahogy beszélt románul vagy lengyelül beszélt.
Én olyan fél 2 körül jöttem el."
Ja és a kocsiból olyan vicces volt csak a combját lehetett kivenni a sötétített ablakonXD








vannak vidik is de nem én csináltam őket!!

http://www.youtube.com/watch?v=zvhR-089-4Y&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=HdE6vKyVzsk&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=1VGguGbFZ0Q&feature=player_embedded

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése